ثبت سفارش تلفنی و فوری : 09124188112 - 09102188112

گل حسن یوسف

تماس بگیرید

مشخصات گیاه حسن یوسف

گیاه حسن یوسف

  • نام علمی : Coleus blumei
  • نام انگلیسی : Cleus
  • نام خانواده : Labiatae

گیاه حسن یوسف

گل حسن یوسف دارای 150 گونه از گیاهان همیشه سبز یا دائمی می باشد. معمولا گونه های مورد نظر هیبرید هایی هستند که به عنوان گل آپارتمانی استفاده می شود و همگی از C.blumei حاصل شده اند. این گونه بومی جاوا بوده است و ارتفاع آن به بیش از 40 سانتی متر و گسترش آن نیز به بیش از 25 سانتی متر می رسد. این گیاه گرچه دائمی است ولی هنگام فصول سرد اگر خارج از گلخانه یا آپارتمان نگهداری شوند از بین خواهند رفت. برگ های زیبای این گیاه به رنگ های مخلوط قرمز ، سفید ، سبز ، زرد و قهوه ای دیده می شود. برای اینکه یک گیاه بوته ای از این گونه به دست آوریم گل های کوچک و آبی رنگ آن را باید هنگام ظهور قطع کرد. این گونه گیاه دارای کولتیوارهای بسیاری است که هرکدام دارای برگ هایی به رنگ های متنوع یا مخلوطی از رنگ های مختلف می باشد. برای آشنایی بیشتر با نحوه نگهداری از گل حسن یوسف مقاله همه چیز درباره ی گل حسن یوسف را مطالعه نمایید.

حسن یوسف

روش تکثیر گیاه حسن یوسف

گیاه حسن یوسف با کاشت بذر و قلمه گیری تکثیر می یابد. از ساقه های جوانی که در اوایل اسفند بر روی ریشه ها به وجود می آید می توان قلمه تهیه کرد. از ساقه های اصلی نیز در تابستان و پاییز می توان قلمه گرفت. قلمه ها در آب خیلی زود ریشه می دهند.

حسن یوسف

پرورش گیاه حسن یوسف

برگ ها و در بعضی مواقع گل ها بخش زینتی گیاه حسن یوسف را تشکیل می دهند. هر دو هفته یک بار نیاز به تغذیه با کود دارد. چون برگ ها به سمت نور ختم می شوند گیاه را دائماً باید چرخانید. این گیاه دارای رشد سریعی است و برای انبوه شدن آن سرشاخه ها را مرتب قطع نمایید.

حسن یوسف

خاک مناسب

خاک مناسب حسن یوسف مخلوط خاک باغچه به همراه خاکبرگ و ماسه است.

گیاه حسن یوسف

کود مناسب

3 گرم در لیتر هر دو هفته یک بار از فروردین تا مهر ماه کافی می باشد.

گیاه حسن یوسف

آبیاری

خاک مرطوب

گیاه حسن یوسف

ازدیاد گل حسن یوسف

کاشت بذر حسن یوسف در گلخانه از اواسط زمستان تا اوایل بهار ادامه دارد و قلمه ساقه به طول 8 سانتی متر از شاخه های بدون گل از اوایل تا اواخر تابستان در حرارت 18-16 درجه سانتی گراد برای ریشه زایی انجام می گیرد.

حسن یوسف

جهت ثبت سفارش و خرید گل حسن یوسف می توانید با شماره های زیر در تماس باشید…

09124188112

09102188112

 

نکات مورد توجه جهت سفارش گل حسن یوسف

 

جهت خرید گل آپارتمانی می توانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید و یا اینکه با شماره گل فروشی تماس بگیرید. در خرید اینترنتی اطلاعات فاکتور به ایمیل شما ارسال می گردد و در صورت عضویت در سایت, شما می توانید از بن های تخفیف در خرید های بعدی گل استفاده نمایید. در ضمن گل فروشی رضوان در مناسبت ها تخفیفات ویژه ای را برای اعضای خود در نظر می گیرد.

شما می توانید بر اساس نیاز از گل های مختلف نیز برای سفارش سازی کار خود استفاده نمایید. برای تغییر در مشخصات سفارش خود ابتدا با ما تماس بگیرید تا از موجود بودن گل مورد نظر و رنگ آن اطمینان حاصل نمایید و سپس با ذکر نام گل و رنگ آن در توضیحات سفارش، همکاران ما سفارش گل را مطابق توضیحات تهیه می نمایند. لازم به ذکر است که تغییرات در انواع گل، بنا به نوع گل ممکن است باعث تغییر در قیمت سفارش شما شود.

تمامی سفارشات گل ها توسط حمل کنندگان متخصص ارسال می گردند.

 

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گل حسن یوسف”