ثبت سفارش تلفنی و فوری : 09124188112 - 09102188112

شرایط و قوانين گل فروشی رضوان

استفاده شما از وب سايت گل فروشی رضوان به معنی توافق کامل شما با شرايط مندرج در اين صفحه مي باشد :

شرایط و قوانین گل فروشی :

قابل توجه مشتریان گرامی : کلیه فرآیند های وب سایت گل فروشی اینترنتی رضوان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد و متعاقباً کاربران نیز موظف به رعایت شرایط و قوانین گل فروشی هستند . در صورتی که در قوانین درج شده گل فروشی رضوان تغییراتی ایجاد گردد ، در همین صفحه منتشر خواهد شد.

 

تعریف مشتری :

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می شود که جهت استفاده از خدمات سفارش گل فروش اینترنتی رضوان از سایت بازدید کرده ، ثبت نام و خرید انجام می دهد .

 

حریم خصوصی :

1 – خرید محصول از وب سایت گل فروشی رضوان و فعالیت این فروشگاه اینترنتی در چارچوب شرایط و قوانین تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد. از آنجا که لازم است هموطنان محترم جهت خرید از سایت ابتدا ثبت نام نموده و اطلاعات شخصی خود را وارد نمایند، طبق شرایط و قوانین گل فروشی رضوان خود را در حفظ هویت و اطلاعات شخصی کاربران موظف می داند و به کاربران خود این اطمینان را می دهد که نهایت تلاش خود را در جهت حفظ حریم خصوصی کاربران خود مبذول خواهد داشت.

2 – عضویت در سایت گل فروشی رضوان کاملاَ رایگان می باشد و مشتریان محترم باید جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده ی احتمالی، در حفظ و نگهداری رمز عبور خود کوشا باشند. کاربران می توانند در صورت فراموشی رمز عبور، از طریق پست الکترونیکی خود رمز عبور خود را مجدداَ بازیابی نمایند.

3 – جهت ثبت سفارش و خرید از سایت نیاز است که کاربران محترم اطلاعات کامل خود که شامل: نام و نام خانوادگی، شماره تماس ، آدرس و پست الکترونیک می شود را به طور کامل و صحیح وارد نمایند. از آنجا که از اطلاعات وارد شده جهت برقراری ارتباط با مشتریان محترم استفاده خواهد گردید و محصولات خریداری شده به آدرس یا یکی از آدرس های ثبت شده توسط مشتریان ارسال خواهد گردید، مسئولیت مغایرت اطلاعات و همچنین عواقب درج اطلاعات ناقص یا نادرست با کاربر بوده و ثبت اطلاعات در سایت گل فروشی رضوان به نشانه پذیرش صحت اطلاعات وارد شده می باشد.

تیم گل فروشی اینترنتی رضوان همواره در تلاش است تا بهترین سرویس حمل و ارسال گل را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و مهمترین عامل در این خصوص حفط تازگی و زیبایی گل ها می باشد. تیم گلفروشی رضوان برای ارسال محصولات خود از پیک و تاکسی سرویس های موجود در اطراف گل فروشی استفاده می کند. جهت رفاه حال مشتریان گرامی هزینه ارسال سفارشات برای مشتریان ساکن تهران بجز موارد استثنای زیر رایگان می باشد:

– بازار تهران

– نمایشگاه های بین المللی واقع در بزرگراه چمران و شهر آفتاب

 

حقوق مادی و معنوی :

© کليه محتويات سايت گل فروشی رضوان شامل قانون حق تکثير شده و متعلق به سايت گل فروشی رضوان مي باشد.

© کليه حقوق محفوظ است.

1397 هجری خورشیدی

فیلتر محصولات

بعد از انتخاب موارد، منو را ببندید

نوع تاج گل

نوع تاج گل

جنس پایه

جنس پایه

ارتفاع

ارتفاع

نوع گل

نوع گل

تعیین بازه قیمت

بازه قیمتی - slider
0تومان 46000000تومان