فروشگاه

تاج گل و پایه گل ترحیم گل فروشی رضوان

تاج گل ترحیم 23

0 نقد و بررسی
موجود در انبار

310,000 تومان

توضیحات

تاج گل ترحیم 23

پایه گل ترحیم 23 با تزیین بسیار ساده و شیک که توسط متخصصین گل آرایی انجام میگیرد تقدیم شما مشتریان گرامی می شود که بیانگر اوج عزت و احترام به خانواده عزیز از دست رفته می باشد. این پایه گل ختم زیبا با گل شب بو ، گل گلایل و گل لیلیوم و گل رز به رنگ زرد به زیبایی دیزاین شده است که انتخابی خاص برای بیان همدردی و گرامیداشت یادبود شخص متوفی در انواع مراسم ترحیم و ختم خواهد بود.گل های استفاده شده در این تاج گل بسیار پر پشت بوده و فضای تاج گل را کاملا پر می نماید.همچنین این محصول با رنگ های دیگر گل استفاده شده در آن نیز قابل سفارش است.

 

خدمات گل فروشی رضوان :

+تضمین کیفیت: سفارش شما با نهایت توجه و دقت گل آرایی و حمل می شود.

+ ارسال تاج گل در سراسر تهران (بجز نمایشگاه) رایگان انجام می شود.

+ تغییرات کم و جزئی و تفاوت تاج گل نهایی با عکس در گل آرایی امری طبیعی می باشد.

+گل فروشی اینترنتی رضوان سفارش انواع تاج گل (تاج گل ختم و تاج گل ترحیم) را در شهر تهران پذیرفته و سر ساعت و در محل مورد نظر مشتری تحویل می دهد.

+لازم به ذکر است که بعضی گل ها در فصل های سرد سال در بازار کمتر یافت می شود،متقابلا قیمت آن افزایش پیدا می کند. به همین دلیل گل دیگری که در زمستان بیشتر بوده و هم قیمت باشد را با هماهنگی و رضایت مشتری جایگزین خواهیم کرد.

 

نکات مورد توجه برای ثبت سفارش تاج گل ترحیم 23 :

?لطفاً برای سفارش از یک روز جلوتر هماهنگ کنید.

? جهت خرید گل ترحیم می توانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید و یا اینکه با شماره گل فروشی تماس بگیرید. با خرید اینترنتی اطلاعات فاکتور به ایمیل شما ارسال شده ، همچنین در صورت عضویت در سایت می توانید از بن های تخفیف در خرید گل بعدی استفاده نمایید.گل فروشی رضوان در مناسبت های مختلف ، پیشنهادات و  تخفیفات ویژه ای را برای اعضای خود در نظر می گیرد.

? شما می توانید بر اساس نیاز و سلیقه خودتان از گل های مختلف برای سفارش کار خود استفاده نمایید. برای تغییر در مشخصات سفارش خود ابتدا با ما تماس بگیرید تا از موجود بودن گل مورد نظر و رنگ آن اطمینان حاصل شده و سپس با ذکر نام گل و رنگ آن در توضیحات سفارش، همکاران ما سفارش گل را مطابق توضیحات تهیه می نمایند. لازم به ذکر است که تغییرات در انواع گل، بنا به نوع گل ممکن است باعث تغییر در قیمت سفارش شما شود.

 

نظرات

هیچ نظری وجود ندارد.

اولین کسی باشید که نظر میدهید: “تاج گل ترحیم 23”

Theme Settings