ثبت سفارش تلفنی و فوری : 09124188112 - 09102188112

روش های پرداخت در گل فروشی رضوان

روش اول : آموزش پرداخت آنلاین در گل فروشی :

پرداخت اینترنتی چیست؟

پرداخت اینترنتی به پرداختن پول از طریق اینترنت، در قبال دریافت کالا یا خدمات اطلاق می‌شود به طوری که این پرداخت بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک یا فروشگاه و از طریق اینترنت انجام شود. در واقع خریدار با استفاده از کارت بانکی خود می‌تواند از اینترنت خرید کند و پول آن را همان موقع پرداخت نماید.

بانک‌ها به عنوان دروازه پرداخت اینترنتی
در حال حاضر بانکهای پارسیان، سامان، اقتصاد نوین، پاسارگاد، ملت، ملی، صادرات، کشاورزی، توسعه صادرات و صنعت و معدن و مؤسسه مالی و اعتباری سینا و بانکهای عضو شتاب این امکان را فراهم آورده اند که افراد بتوانند با استفاده از کارت‌های بانکی تحت شتاب، خرید اینترنتی انجام دهند. یعنی این بانک‌ها به عنوان دروازۀ پرداخت یا درگاه پرداخت یا در اصطلاح Gateway عمل می‌کنند. این به این معنی نیست که فقط کارت‌های همین ۵ بانک قابلیت خرید اینترنتی را دارد، بلکه به این معناست که این بانکها امکاناتی را فراهم کرده اند که بتوان با کارت سایر بانک‌ها نیز خرید اینترنتی کرد و این امکانات خود را در اختیار فروشگاههای اینترنتی قرار داده اند.

مشخصات کارت‌های شتاب مورد قبول خرید اینترنتی
کارت‌های شتابی که قابلیت خرید اینترنتی دارند، علاوه بر شماره کارت ۱۶رقمی، دارای شماره رمز اینترنتی و نیز کد CVV2 و تاریخ انقضاء هستند.

   کد CVV2 و تاریخ انقضاء
کد CVV2 به صورت یک عدد ۳رقمی‌(و به ندرت ۴رقمی) مانند شمارۀ ۱۶رقمی‌حک شده روی کارت، بر روی اکثر کارت‌ها حک شده است. مثلاً روی کارت‌های بانک‌های ملی ، ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و… حک شده است.

در کارت‌های بانک تجارت، کد CVV2 به صورت رقم ۱۷، ۱۸ و ۱۹ بعد از ۱۶رقم شماره کارت حک شده است.
شمارۀ درج شده بر روی کارت‌های بانک سپه شمارۀ حساب است و شمارۀ کارت نیست. برای فهمیدن شمارۀ کارت سپه خود به شعبۀ صادر کنندۀ کارت خود مراجعه نمایید.
نکته: صرفاً وجود کدCVV2 بر روی کارت‌ها، دلیل بر امکان خرید اینترنتی نیست، بلکه اصولاً باید بانک صادر کننده امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده باشد. در حال حاضر تنها کارت بانکهای پارسیان، سامان، اقتصاد نوین، پاسارگاد، ملت، ملی، صادرات، کشاورزی، توسعه صادرات و صنعت و معدن و مؤسسه مالی و اعتباری سینا قابلیت خرید گستردۀ اینترنتی را دارند.
تاریخ انقضاء هم روی اغلب کارت‌های بانکی حک شده است و در صورت نداشتن تاریخ انقضا  خالی بگذارید.

رمز اینترنتی یا رمز دوم کارت

قابلیت خرید و پرداخت اینترنتی (پرداخت الکترونیکی) بر روی برخی از کارتهای اعتباری و بانکی فعال نیست و همانطور که ذکر شد مشخصه آن داشتن رمز اینترنتی، کدCVV2 و تاریخ انقضاء است.
شماره رمز اینترنتی، با شماره رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌های خود پرداز ATM وارد می‌نمائید متفاوت می‌باشد. حتی این رمز با رمز اینترنت بانک هم متفاوت است. البته در موارد معدودی ممکن است رمز کارت با رمز اینترنتی یکی باشد. مثل برخی کارت‌های بانک سامان.
اگر رمز اینترنتی مربوط به کارت خود را نمی‌دانید، به یکی ازدستگاه‌های ATM بانک خود مراجعه نمایید و از  گزینه تغییر رمز، رمز دوم  کارت خود را ایجاد کنید و یا با بانک خود تماس بگیرید و بپرسید که آیا کارت بانکی شما قابلیت خرید اینترنتی را دارد یا خیر.این یکی از روش های پرداخت در گل فروشی رضوان می باشد.

روش دوم : پرداخت وجه به صورت کارت به کارت

در صورتیکه امکان پرداخت از طریق دروازه های پرداخت اینترنتی را ندارید یکی دیگر از روش های پرداخت در گل فروشی رضوان را برای سهولت امر در امر خرید قرار داده ایم. برای واریز وجه از طریق کارت به کارت با شماره های تماس موجود در سایت در ارتباط باشید . همچنین تیم پشتیبانی رضوان در تلگرام نیز پاسخگوی شما هستند.

در حال حاضر خرید از گل فروشی فقط به صورت تلفنی امکان پذیر است