ثبت سفارش تلفنی و فوری : 09124188112 - 09102188112

گل دیفن باخیا

تماس بگیرید

مشخصات گل دیفن باخیا

گل دیفن باخیا

  • نام علمی : Diffenbachia
  • نام انگلیسی : Tuftroot , Dumb cane
  • نام خانواده : Araceae

 دیفن باخیا

گل دیفن باخیا دارای 30 نوع مختلف از گیاهان همیشه سبز چند ساله است که به علت برگ های خاص و زیبایی که دارند مورد توجه هستند و پرورش داده میشوند.برای پرورش در محیط گلخانه و آپارتمان بسیار مناسب هستند و گل آپارتمانی محسوب می شوند. برای آشنایی بیشتر با نحوه نگهداری از گل دیفن باخیا مقاله همه چیز درباره ی گل دیفن باخیا را مطالعه نمایید.

در ادامه دو نوع مهم از این گیاه را معرفی می کنیم :

D. amoena : این مدل بومی نواحی قاره آمریکا است و ارتفاع آن در حدود 60 تا 120 سانتی متر هم می رسد. برگ های این گیاه مستطیل شکل و به رنگ سبز می باشد و روی آن دارای لکه های سفید و کرم رنگ است. طول برگ ها در گیاه بالغ 50 تا 60 سانتی متر و عرض آن به حدود 20 سانتی متر می رسد.

D. maculate : این مدل به کشورهای برزیل و کلمبیا تعلق دارد. ارتفاع آن در حدود 40 سانتی متر و برگ های آن مستطیلی شکل است که به طول 30 سانتی متر می رسند. این مدل دارای برگ هایی با رنگ های گوناگون که بستگی به واریته آن دارد. روی برگ ها لکه های سفید و کرم است. از مدل های دیگری که به عنوان گل آپارتمانی استفاده می شوند می توان D. regina  و D. bowmannii را نام برد.

 دیفن باخیا

روش تکثیر و ازدیاد دیفن باخیا

دیفن باخیا با قلمه ریشه ، تقسیم ساقه و جدا نمودن پاجوش در بعضی از انواع آن تکثیر پیدا می کند.برای قلمه های زمینی بای قطعاتی به اندازه 5سانتی متر جدا نموده و به مدت یک یا دو روز آنها را خشک کنید و سپس به حالت افقی در شن قرار دهید.

 دیفن باخیا

نکات پرورشی دیفن باخیا

بخش زینتی آن را برگ ها تشکیل می دهند.

سعی کنید ماهی یک بار آن را با کود کامل تغذیه کنید.

بهتر است در هنگام گرما آن را غبار پاشی کنید.

رشد متوسطی دارد.

می توان روی برگ ها را با پارچه ای نم دار و مرطوب تمیز کرد.

برگ های آن سمی می باشد اما خطری ندارند.

شیرابه آن ایجاد حساسیت می کند.

 دیفن باخیا

خاک مناسب گل دیفن باخیا

مخلوطی از خاک باغچه به همراه خاکبرگ

 دیفن باخیا

آبیاری گل دیفن باخیا

خاک آن به مقدار متوسطی از آب احتیاج دارد. بهتر است خاک آن معمولا دارای رطوبت باشد اما نیازی نیست که به آن آب زیاد داد، در واقع به آبیاری زیاد حساس است.

 دیفن باخیا

نور و مکان مناسب گل دیفن باخیا

نیازمند محیط و شرایطی است که نور متوسط  و غیر مستقیم داشته باشد.

 دیفن باخیا

دمای مناسب گل دیفن باخیا

به حرارت حداقل 15 تا 18 درجه سانتی گراد ( محیط گرم ) نیاز دارد.

 دیفن باخیا

جهت ثبت سفارش و خرید گل دیفن باخیا می توانید با شماره های زیر در تماس باشید…

09124188112

09102188112

 

نکات مورد توجه جهت سفارش گل دیفن باخیا

 

جهت خرید گل آپارتمانی می توانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید و یا اینکه با شماره گل فروشی تماس بگیرید. در خرید اینترنتی اطلاعات فاکتور به ایمیل شما ارسال می گردد و در صورت عضویت در سایت, شما می توانید از بن های تخفیف در خرید های بعدی گل استفاده نمایید. در ضمن گل فروشی رضوان در مناسبت ها تخفیفات ویژه ای را برای اعضای خود در نظر می گیرد.

شما می توانید بر اساس نیاز از گل های مختلف نیز برای سفارش سازی کار خود استفاده نمایید. برای تغییر در مشخصات سفارش خود ابتدا با ما تماس بگیرید تا از موجود بودن گل مورد نظر و رنگ آن اطمینان حاصل نمایید و سپس با ذکر نام گل و رنگ آن در توضیحات سفارش، همکاران ما سفارش گل را مطابق توضیحات تهیه می نمایند. لازم به ذکر است که تغییرات در انواع گل، بنا به نوع گل ممکن است باعث تغییر در قیمت سفارش شما شود.

تمامی سفارشات گل ها توسط حمل کنندگان متخصص ارسال می گردند.

 

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گل دیفن باخیا”