ثبت سفارش تلفنی و فوری : 09124188112 - 09102188112

شرایط و قوانين گل فروشی رضوان

استفاده شما از وب سايت گل فروشی رضوان به معنی توافق کامل شما با شرايط مندرج در اين صفحه مي باشد :

شرایط و قوانین گل فروشی :

قابل توجه مشتریان گرامی : کلیه فرآیند های وب سایت گل فروشی اینترنتی رضوان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد و متعاقباً کاربران نیز موظف به رعایت شرایط و قوانین گل فروشی هستند . در صورتی که در قوانین درج شده گل فروشی رضوان تغییراتی ایجاد گردد ، در همین صفحه منتشر خواهد شد.

 

تعریف مشتری :

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می شود که جهت استفاده از خدمات سفارش گل فروش اینترنتی رضوان از سایت بازدید کرده ، ثبت نام و خرید انجام می دهد .

 

حریم خصوصی :

1 – خرید محصول از وب سایت گل فروشی رضوان و فعالیت این فروشگاه اینترنتی در چارچوب شرایط و قوانین تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد. از آنجا که لازم است هموطنان محترم جهت خرید از سایت ابتدا ثبت نام نموده و اطلاعات شخصی خود را وارد نمایند، طبق شرایط و قوانین گل فروشی رضوان خود را در حفظ هویت و اطلاعات شخصی کاربران موظف می داند و به کاربران خود این اطمینان را می دهد که نهایت تلاش خود را در جهت حفظ حریم خصوصی کاربران خود مبذول خواهد داشت.

2 – عضویت در سایت گل فروشی رضوان کاملاَ رایگان می باشد و مشتریان محترم باید جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده ی احتمالی، در حفظ و نگهداری رمز عبور خود کوشا باشند. کاربران می توانند در صورت فراموشی رمز عبور، از طریق پست الکترونیکی خود رمز عبور خود را مجدداَ بازیابی نمایند.

3 – جهت ثبت سفارش و خرید از سایت نیاز است که کاربران محترم اطلاعات کامل خود که شامل: نام و نام خانوادگی، شماره تماس ، آدرس و پست الکترونیک می شود را به طور کامل و صحیح وارد نمایند. از آنجا که از اطلاعات وارد شده جهت برقراری ارتباط با مشتریان محترم استفاده خواهد گردید و محصولات خریداری شده به آدرس یا یکی از آدرس های ثبت شده توسط مشتریان ارسال خواهد گردید، مسئولیت مغایرت اطلاعات و همچنین عواقب درج اطلاعات ناقص یا نادرست با کاربر بوده و ثبت اطلاعات در سایت گل فروشی رضوان به نشانه پذیرش صحت اطلاعات وارد شده می باشد.

تیم گل فروشی اینترنتی رضوان همواره در تلاش است تا بهترین سرویس حمل و ارسال گل را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و مهمترین عامل در این خصوص حفط تازگی و زیبایی گل ها می باشد. تیم گلفروشی رضوان برای ارسال محصولات خود از پیک و تاکسی سرویس های موجود در اطراف گل فروشی استفاده می کند. جهت رفاه حال مشتریان گرامی هزینه ارسال سفارشات برای مشتریان ساکن تهران بجز موارد استثنای زیر رایگان می باشد:

– بازار تهران

– نمایشگاه های بین المللی واقع در بزرگراه چمران و شهر آفتاب

 

حقوق مادی و معنوی :

© کليه محتويات سايت گل فروشی رضوان شامل قانون حق تکثير شده و متعلق به سايت گل فروشی رضوان مي باشد.

© کليه حقوق محفوظ است.

1397 هجری خورشیدی