ثبت سفارش تلفنی و فوری : 09124188112 - 09102188112

جعبه گل-شماره 30

تومان

مشخصات جعبه گل شماره 30


در این جعبه گل رز ساده و شیک و همچنین ارزان از 9 شاخه
گل رز هلندی باکیفیت و شاداب به رنگ قرمز استفاده شده است.

تعداد شاخه گل ها در جعبه گل مطابق عکس بوده همینطور پر پشت بودن گل ها و چیدمان آنها به طوری بوده که تمام فضای جعبه گل را در می گیرد که این باعث زیبایی هرچه تمام تر باکس گل می شود.بهترین انتخاب برای سورپرایز کردن و نشاندن لبخند بر لب عزیزانتان خواهد بود.

برای سفارش با گل فروشی رضوان تماس بگیرید.

اطلاعات :

  • تعداد گل در باکس : 9 شاخه
  • امکان تحویل در : تهران
  • امکان تغییر رنگ گل ها : بله

 

 

 توضیحات جعبه گل


شما می توانید این جعبه گل را طبق سلیقه خود در رنگ های دیگر گل رز سفارش داده و همینطور اندازه و رنگ جعبه گل طبق سلیقه شما قابل تغییر است.

زمان لازم برای سفارش این جعبه گل از گل فروشی رضوان

لطفا از یک روز قبل سفارش خود را ثبت کنید


نکات مورد توجه :

جهت خرید گل طبیعی  می توانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید و یا اینکه با شماره گل فروشی تماس بگیرید. در خرید اینترنتی اطلاعات فاکتور به ایمیل شما ارسال می گردد و در صورت عضویت در سایت, شما می توانید از بن های تخفیف در خرید های بعدی گل استفاده نمایید. در ضمن گل فروشی رضوان در مناسبت ها تخفیفات ویژه ای را برای اعضای خود در نظر می گیرد.

* شما می توانید بر اساس نیاز از گل های مختلف نیز برای سفارش سازی کار خود استفاده نمایید. برای تغییر در مشخصات سفارش خود ابتدا با ما تماس بگیرید تا از موجود بودن گل مورد نظر و رنگ آن اطمینان حاصل نمایید و سپس با ذکر نام گل و رنگ آن در توضیحات سفارش، همکاران ما سفارش گل را مطابق توضیحات تهیه می نمایند. لازم به ذکر است که تغییرات در انواع گل، بنا به نوع گل ممکن است باعث تغییر در قیمت سفارش شما شود.

*تمامی سفارشات گل ها توسط حمل کنندگان متخصص ارسال می گردند.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه گل-شماره 30”